Sunday, May 17, 2009

?

我讨厌现在的生活,我讨厌现在所发生的每一件事情。
为什么你们每一次都要逼我做我不喜欢做的事情呢?
难道有些事情不能让我自己做主吗
我已经十七岁了,不是三岁的小孩子。
我只要一点点地自由。我也是人,也需要有我应该拥有的自由。
难道这个要求很过分吗?


Many things went through my mind just now and I kept on stuffing food into my mouth non stop.
What's happening to me? -_-

If I had a different kind of mindset, using another way to handle my stuffs last time.
Perhaps things will turn out a different way..

No comments: